ss501 always and forever

وبلاگی برای دوست داران گروه های کره ای

ss501 always and forever

وبلاگی برای دوست داران گروه های کره ای

خوش امدید

  میخوام توی این وبلاگ از ss501 یه عالمه عکس و کلیپ بزارم.  

 

 

 برای دیدن و دانلودعکس وکلیپ های بقیه ی گروه های کره ای 

 روی لینک گروه دلخواهتون در سمت چپ صفحه کلیک کنید.  

 

توجه............. 

لطفا باشنیدن این خبر غش نکنید.  

برای خواندن این خبرودیدن عکس های ss501 به ادامه ی مطلب بروید.

خب اول خبر: 

شنیدم ss501 تا 6ماه دیگه برمیگردن. 

 

بچه ها امروز چندتا عکس از ss501 گذاشتم. 

امیدوارم براتون جدید باشه.برای دانلود عکس ها کلیک راست کنیدوsave picture as رابزنید. 

بعد جایی که میخواین عکس save بشه را انتخاب کنیدوsave رابزنید. 

 

حالاعکسا: 

 

 

 

 این گوگولی ها رو نگاه کن.ای دون

     

 

 

  نظریادتون نره. 

برای نظردادن این پایین روی نظرات کلیک کن بعد email واسم خدتو بده اگه وبلاگ نداری مهم نیست بنویسی. 

thank you or kamsamida

نظرات 8 + ارسال نظر
الهه چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ

شقایق عزیزم همه چیز عالیه فقط سعی کن بیشتر موزیک ویدو بزاری

roya دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام خوبی به خدا من تازه تونستم بیام تو وب چون واقعا وقت نمداشتم و.لی از این به بعد هر روز میام تو وب و نظر میدم چون به اندازه ی کافی وقت دارم حالا نظرم راجع به بیوگرافی girls generation اینه که خیلی خوب بود عکساشم خوب بود میدونی من خودم از وقتی با این گروه اشنا شدم تیفانی رو بیشتر از همه دوست داشتم خیلی باحاله بعدشم یونا و بعد جسیکا اینا هم خیلی باحالن کلا دخترای خوبین و لولوسی نیستن

roya سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ق.ظ

بابا شقایق جان این 2 تا یعنی هیورین و بورا از سیستار جدا نشدن بلکه یه گروهه زیر مجموعه توسط کمپانی star ship تشکیل دادن تا فعالیتاشونو گسترش بدن که این گروهه sistar 19 هست واگرنه سیستار سر جاش هست و 4 نفری هنوزم با هم کار میکنن

فریبا جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ http://shineejunior.mihanblog.com/

سلام شقایق جان امیدوارم موفق باشی ومرسی که بهمون سر زدی.........بازم بیا

مرسی عزیزم.
بازم میام.

kyu jung جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ http://ss501.dspenter.com

kamsamida.
go to ss501 websait

شبنم جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

ممنون از وبلاگ خوبت.
من از صفحه ی FX خیلی خوشم اومد
فقط کلیپ های بیشتری از SS بزار .
ANIA
SHABY &JUNG MIN

مرسی گلم.
حتما می زارم.


چون ادمک دوست داری برات میزارم.


shaghy and jun

آوا(پاتوق نوجوونای ایرونی) جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.bacheha.ir

سلام شقایق جون
وبت خیلی خوشگله.مرسی که خبرم کردی
خوشحال می شم بازم بهت سر بزنم.

منم خیلی وبتو دوست دارم.
منم حتما بازم به وبت میام.

ملیکا سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ

خیلی عالی بودن مرسی
شقی منتظر باش تا دوباره بییام
راستی عکسات فوق العاده بودن من شخصا حال کردم
thank you & bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد